Biz 2,5 aylıkken yaptırdık. Hayatımın en kötü günüydü. Sünnet esnasında hiç ağlamadı sonrasında eve geldiğimizde o kadar çok ağladı ki sesi hala kulağımda. Ben çok pişman olmuştum bu kadar erken olmasına. Abim oğlunu 11 yaşında yaptırdı o kadar kolay geçirdi ki. Çişini kendi yaptı, yanma olmadı. Ağrıdığında söyledi ilacını kendi içti. Bence büyüdüğünde çocuklar kendileri karar verip yaptırmalı