Aysegulmina aynısı bizde oldu doktora gidin karaciğer enzimleri yükselmiş doktor çok kızdı sağlık ocağının verdiği damlaları kesinlikle kullanmayın diye 6 ay hiç bir ilaç ve damla kullanmıcaksınız değerler düşünce başlıcaz demir ve d vitaminine tekrar dedi