Tosbiklerinannesi Zehrayaz345 5 aylık telefon da çok az bir zaman acaba darbe vs aldı mi benim ki 3 yıllık telefonum
Tosbiklerinannesi Hfzozturk teşekkür ederim canım şimdi ekran resmi atmayı deneyeceğim çok sağolun Allah razı olsun 🥰
Hfzozturk Tosbiklerinannesi Vallahi ben göremedim noktayı canım ya çok küçük yada ekran görüntüsünde belli olmuyo 😊kullanmaya devam et bence bi sıkıntı olursa o zaman bi çaresine bakarsın
Tosbiklerinannesi Mlke301020 ekran görüntüsü bilerek siyah ekran çektim belli olsun diye nokta çok küçük çünkü
Mlke301020 Tosbiklerinannesi kız senin ekran görüntünden belli olmaz ki herkes kendi ekranını görür ☺️ Başka bir cihazla çekersen ancak öyle görürüz