Mavisinannesi6064 Ara öğünü yapmalısın canım bende ilk önce sadece kahvaltı akşam yemeği şeklinde yaptım ama herkes 1 ara öğün yapmam gerektiğini söyledi en azından bi meyve ye şeker ihtiyacını ordan karşıla hatta bak hurma sütü arttırır küçük kase yoğurt ve 3 hurma ye. Akşam yemeğine kadar çok acıkırsın yemezsen kan şekerin de düşmez böyle 🤗