Keymenmoms Annekizz resm atarmsn canm benm oglumun kulakları da oyle duruyor da kucuk kepçe nasil oluyir tam olarak😁
Annekizz Keymenmoms https://resimyukle.io/r/Tq7GXErT9k İşte canım belli oluyodur biraz tam resmi yok çünkü ☺️☺️
Eminelif20 Annekizz Fuat diye bi doktor var Kanallara çıkıyordu o adam değişmiyor diyordu Kemik yapısıyla ilgiliymiş
goktugmom_061220 Tosbik3056 Doğduğunda yapışıktı. 3 ay şapka taktım. Aralık ayında doğdu. Sonradan kepçe oldu 😏 Eşimin tarafında da var. Gene çekmiş 🤦♀️
yaprak_34 Annekizz bantla düzelir mi hiç .Rabbim nasıl yaratmışsa öyledir.Aşırı bir kepçeliği varsa büyüdüğünde kendisi isterse amaliyatla düzelttirir…
Annekizz yaprak_34 Öyle çok çokk değil ama var kuzum yani belli oluyor artık büyyünce rahatsız olursa yaptırırız tek sağlıklı olsunda
Mlkko Annekizz olabilir benim eşimin kulağı da oğluma kopyala yapıştır olmuş 🙄 ama tatlı ben seviyorum sadece üst tarafı öne eğik 😂
Mlkko Prenses21 kulaklar daha tam oluşmadığı için sertleşmediği için kolay bükülüyor bazen ğstten bazen alttan bükülebilir ama yine de doktora bir sorun isterseniz bebeğiniz küçükse belki onun bi çözümü vardır
Mlkko Annekizz bişey olmaz çok kafaya takmayın sağlıklı olsun da gerisi önemli değil. Hem yarın kızınızın saçı uzar kapatır bi sorun olmaz ☺️