Annekizz boşuma hiç birşey alma bence. Benim oğlanda da var hafif. Doktora sordum oda çok rahatsız olursa ilerde amelıyat olur kısa bir operasyon Zatem dedi. Ama kulak gelişimi nasıl olduysa sen ne yaparsam yap özüne dönermiş. İlk doğunca daha kepçeydi şimdi 17 aylık maşallah baya düzeldi gibi çok az kaldı