prensannesi55_ düştükten sonra ilk 24 saat önemli benim bebeğim 3 aylıkken düştü kustu hemen doktora gittik bir gece kaldık hemşire iki saatte bir gelip gözlerini kontrol etti ertesi sabah çıkabilirsiniz ama evde telefonun flaşını açın yukardan tutarak gözlerine bakın tepki veriyor mu diye eğer sersemlik gereğinden fazla uyuma isteği kusmaya devam olursa hemen geri gelin dediler şükür bir şey olmadı ama sizde böyle yapabilirsiniz