Mom345 prensannesi55_ benim oğlumda düştü kaç deda hiç kafasını vurmadı ama genelde kenarlara koyduğum yastıkla düştü kusma vs olmadı götürün baksınlar geçmiş olsun
prensannesi55_ Mom345 Sirt ustu dustu halıya kafasını çarptı ardında cok az kusmaya başladı şimdi uykusu var gozlerini kapatıyor esim ise gitmisti onu bekliyorum 😔 sağolun
prensannesi55_ Aylinsssmom Çok şükür bir sorun yok anormal bir sorun olursa tomografi için gideceğiz sağolun
Mom345 prensannesi55_ öylede çok düştü koltuğa tırmanmayı öğrendiği dönemler hergün düşüyordu kafasını vuruyor du ama hiç kusma veya başka bi sorun olmadı bizde
gozde_88 prensannesi55_ fışkırarak kusma tehlikeli genelde canim eger emdiyse ondan da kusmus olabilir korkma yoktur bir şey inşallah ❤️ Ne kadarlik bebek
Mother_54 prensannesi55_ benim bebeğimde düşmüştü kusma falan olmamıştı ama anlı çok kötü şişti morardı , doktorjn ilk sorduğu şeyler kusma oldu mu , uykuya meyillimiydi , ve birde aşırı ağlama oldu mu bunları sormuştı
Smali prensannesi55_ kusma varsa mutlaka gidin.tomografi çekerler.her annenin başına geliyor.uzmeyin.gecmis olsun.
Utkucan prensannesi55_ Bende sizin gibi yapıp sonra beşiğine koyuyorum alışıyor bir süre sonra sabah birşeyler hazırlıyordum babasının yanına yatağa bıraktım göz kulak ol diye uykuluydu elimde saniyeler içinde yatağın kenarına gelmiş eşim uyumaya devam etmiş son saniye yakaladım hemen beşiğe koydum ağladı baya ama napalım artık düşse daha kötü olacak çaresizce beşikte bekledi
prensannesi55_ ebannezm Hastanete gittik bir sorun yok anormal bir durum olursa tomografi için gidecegiz sağolun 😊
prensannesi55_ Oykuaygun Çok şükür bir sorun yok canım anormal bir durum olursa tomografi için gideceğiz
ebannezm prensannesi55_ canım eger bebegin agşadıysa bu iyi birşey. Saniyeler içinde bile baygın kaldıysa bu kötü. Doktor zaten doracaktır bunları sana bide kafasını önden çarptıysa sıkıntı yapma. Arka ve yan vurduysa sıkıntı olabilir. Kusması hafif diyorsun belki beslenmeden dolayı kusmuştur. Takip et. Tomogradi çektirmekde bebekler için büyük sıkıntı. Bide bebeginin maç aylık okduguda önemli
prensannesi55_ ebannezm Evet canım şimdi gittik bir sorun yok dedi anormal bir durum olursa tomografi için gideceğiz
misboleyn prensannesi55_ Eşiniz gecikecekse siz çıkın bir taksiyle. Kusma durumunda acele edilmesi gerekiyormuş. Benim de oğlum düştü geçen gün. Bizde kusma olmadı ama doktor eğer bir daha olur ve kusarsa acilen getirin demişti.
prensannesi55_ misboleyn Gittik bir sorun yokmuş takip edeceğim bugun bir sorun olursa tomografi için gidecegiz
prensannesi55_ Kızlar hepinize çok teşekkür ederim bir sorun yokmuş takip edeceğim bir sorun olursa tomografi için gideceğiz 😊