Önce kararlı olmalısınız siz kararlı olursanız inanın daha kolay oluyor. Ben iki kere denedim ilkinde kıyamadım çok ağlarsa veririm mecbur diyodum ve öyle oldu sanki vericeğimi anladı ve resmen ortalığı yıktı bende verdim. İkincisnde çok nettim vermicektim öyle de yaptım. Sirke sürdüm göğsüme geldi emdi tiksindi emmek istemedi göğsümü kapattım bende her gelişinde süt bitmiş annecim kokuyo dedim su verdim meyve suyu verdim. Sadece iki gece zorladı ama düşündüğüm gibi çok zor değildi bence yapabilirsiniz sizde yeterince emmiş kendiniZden emin olursanız kesebilirsiniz. 3. Gece hiç uyanmadı bile büyük rahatlık sizin içinde onun içinde