Bernauslu Gece 3 ten 5bucuğa kadar emdi. Memeyi çektiğim an uyandı hep. Sinir krizi geçirecek duruma geldim gece gece. Ağlamaktan gözlerim şişti. Çok yoruldum bu durumdan. Her gün aynı. Nolur birden sütten kesilecek birşey söyleyin bana. Psikolojik olarakta etkiliyor kızıma da yansıyor. İster istemez bağırıyorum kötü davranıyorum ama bezdim artık. 20 aylık iki gram uyumadım bu saat oldu.
Aylinsssmom Bernauslu 14aylik ve hamileyim .hamileyim diye goguslerm hassas ve emmesi sinirimi bozuyor.bazen agzndan cekip sinirimi kendmden cikaryorm.sanki agzndan oynuyor gibi
Burcumtlg Bernauslu bu ay da çok normal yengemde öyleydi çok iyi anlayabiliyorum. Yeterince emmiş zaten pıtırcık 🥰 bıraktırma zamanı gelmiş. Gündüzleri meme istediği zaman su teklif et vs dikkatini dağıtmaya çalış belki işe yarar 😋
Minikuzu Bernauslu 20 aylık olacak aynı durumdaydım bugün 3. Gün ve kestim unttu sayılır çok şükür sinirden en sonra sabaha kadar ağlamıştım öyle kesmeye karar verdim. İlk gece zor oldu 2. Gece 1 defa uyandı bakalım
Pisi Aylinsssmom bende yeni öğrendim hamile olduğumu. Oğlum 19 aylık herkes memeden kes diyor. Kesmek istemiyorum. Size doktorunuz mu izin verdi hamileyken emzirebilirsin diye.
Bernauslu Aylinsssmom çok iştahlı emiyor ama geceleri süt cok gelmiyor hala daha emiyor sinir oluyorum bende.
Bernauslu Burcumtlg kendisi açıp emiyor telefonla konuşurken ozellikle açıyor emiyor. Bunaltıyor cok 😭
Pisi Minikuzu nasıl kesitiniz peki? Benim oğlum sadece meme emerek uyuyor ve 19 aylık. Bugüne kadar başka bir şekilde uyumadı bilmiyorda. Yeni hamile olduğumu öğrendim. Doktor memeden kes derse nasıl yapacağım bilmiyorum. Gece saat başı emmeye kalkıyor. Nasıl uyutacağım gece uyandığında ne yapacağım bilmiyorum.
Bernauslu Minikuzu bende bugün vermeyecektim ama cok uykusuzdum ağlayarak uyandı emdi yine de. Napacagımı şaşırdım.
Ailemoglum Bernauslu bence aç oldugu için emiyordur yada susamis oluyorlar su verebilirsin yada süt ver ben veriyorum yoksa bırakmıyor çok yoruyorlar kalkiyorum en sonunda cici bebeli süt veriyorum gogsumu çektim dye ağlıyor ama yapicak yok onu ictikten sonra rahat rahat uyuyor bende braktircam emmeyi ama şuan ayagi alçıda o yüzden iyilesmesini bekliyorum
Bernauslu Ailemoglum susayınca su istiyor kendisi sütü de başucunda duruyor normalde içer yatardı az emerdi yani. Ama istemiyor süt ve su da artık. Ben kapattıkça.memeyi inatla daha da canı yanmış gibi ağlıyor
Tu2020 Bernauslu yarabandi yapabilirsinix gogsunuze capraz sekilde of olmus dersiniz emmek isteyince tuhaf gelecektir
Aylinsssmom Pisi eveet canim,hamilelikte emzirmek serbest zaten.eski hurafelere asla uyma.kizimin doktoruda emzir dedi.zaten bir zehirlenme soz konusu olsa,ilk cocuk doktoru soylerdi ki,ben ona cok guveniyroum
Minikuzu Pisi benimde bebeğim memede gözlerini kapatır uykuya geçer sonra ayağıma alıp sallar yatağa koyardım. Sabahtan kesmeye başladım öğlen uykusuna direndi uyumadı banyo yaptırdım ve artık yorgun düştü direk ayağımda salladım uyudu. Gece çok zor oldu uyuması yeni bebek gibi battaniye ye koyup sallladık gece uyandığında babası aldı kucağına sakinleştirdi mutfağa götürdü eline birşeyler verdi geldi meme dedi yok bitti dedim istedi bende salça sürmüştüms sabah istemesin diye aldı ağzına midesi bulandı ve yastığını alıp getirdi sallamamı istedi o şekilde gün geçti. 2. Gün daha kolaydı bugün 3. Gün henüz meme istemedi. Onlar çabuk alışıyorda ben çok üzülüyorum ağlıyorum durmadan kıyamıyorum bebeğime inşallah sizin içinde kolay olur
Kaplan55 Pisi aktarda sabır taşı var alıp çok az ıslatıp göğsüne suruyosun tadına bakan bebiş bidaha emmek istemiyor
Mommy_bee Bernauslu gündüz emzirne sayisini azaltın ornegin önce ögle vakti emzirmesini bırakın yada kısa tutun gibi. Yavas yavas kesin. Ama bol temas ve sevgi vermeniz gerekir. Uyku rutini olusturun. Mum söndürüp meme vakti bitti diyerek yatabilirsiniz. Mum cocuklarin ilgisini çekiyor. Kontrol sizde oluyor ve meme emdigi icin kisa da olsa ortak oluyor. Memeyi hatirlatan seyleri tespit edin ve onlari degistirin. Mesela heo ayni oyuncağı ayni koltuk aynı pijama varsa degisitirin. Geceye geldiginizde gündüzden öğrendiği icin süreyi azaltmaya devam edersiniz ama bu en son olacak cünkü zaten uyum sağlamış olacagından gece memeyi birakması kolaylasır. Her bir emzirmeyi hıtaktirmak icin azaltarak 1 haftada bıraktırın. Digerine bırakınca gecın. En sin geceye gecin. Hatta birakinca esiniz geceleri ilgilensin bir süre.
Bernauslu Mommy_bee deneyeceğim eşim geç geliyor işten gece malesef ilgilenemiyor eşim olsa sorun olmaz ama tek başıma zor durumdayım
Pisi Aylinsssmom bende bugün doktoruna gideceğim. umarım kafamı karıştırmaz 😞 bende emzirmek istiyorum. Herkes 19 aylık oldu yeter diyor ama 24 aylık olana kadar emsin istiyorum. Memeye çok düşkün olduğu için yüreğim el vermiyor bıraktırmaya.