Arden19 nasıl emin oluyorsunuz. Siz kullandınız zararlı olmadı diye (ki henüz bilmiyoruz) kimseye zararı olmayacak mı. Eskiden böyle bişey yoktu demişsiniz ,eskideb internette yoktu korona virüs te yoktu. Teknoloji ve bilimin gelişmesiyle yeni yeni şeyler açığa çıkıyor eskiden yoktu zararı diye şimdi de olmayacak mı yani. Siz kullanın kullanmayın herkesin kendi çocuğu kendi bilecegi iş ama zararı yok diye dayatmakta biraz hadsizce. Birkaç fizyoterapist ve doktor görüşü okusanız anlarsınız zaten.