Arden19 ben kesinlikle uzun kullanımda zararlı olduğunu düşünenlerdenim ama mecbur kalıp 8,5 aylık civarındayken biz de aldık çünkü tuvalete bile gidemiyordum çok korkuyordu. Aldığımızda kızım zaten yürüme aşamasındaydı, ayağa kalkıyordu. Tutunarak yürüyordu. Sadece tuvalete giderken koyuyordum yürüteçe. Yani günde 10-15 dk yı geçmemiştir. Hatta hiç koymadığımız günler de oldu. 10 aylık olur olmaz kendisi yürümeye başladı. Artık hiç koymuyoruz. Bence yürüme öncesinde olan bebekler için yürümeyi geciktirebilir o şekilde sürekli ağırlığını bırakarak destek alarak yürümesi.. ama zaten yürümesine az kalmışsa uzun kullanılmadığı sürece bir şey olmaz gibi geliyor