Benimde 14 aylık kararsızım … kimi öneriyor kimi önermiyor😒… oğlum çok hareketli korkuyorum da biraz… ilk aylar alerji ile uğraştık hep gerçi hala uğraşıyoruz o yüzden sünneti hep erteledim… erteledikçe de pişman oluyorum… hayırlısı bakalım eninde sonunda olacak 🙃