Zeyzeyyyyy Meski rüzgar cam çınca oluyor güneşe pek çıkartmadım ama çıkınca gibeşten bişi olmuyodu iyileşene kadar dahada dikkat edicem
Meski Zeyzeyyyyy aslında bir çocuk doktoruna gösterseniz Alarji damlası kullanır bir süre belki zaditen gibi
Zeyzeyyyyy Meski geçmezse götürüyüm diyorum sağlık ocağıda yönlendirirdi belki ciddi sorun görseler bakalım kaşıntısı nasıl olucak kızarıklığı yarına daha iyi olur belki ilaç kullanıyorum şu an ☹️
Meski Zeyzeyyyyy tabii yonlendirirlerdi meraklanmayin damlaları kullanın biseycigi kalmaz Allah’ın izniyle.eee anneler neden yaşlanıyor degilmi hep yüreğimiz ağzımızda gelmiş geçmiş olsun 🙂
Zeyzeyyyyy Meski çok çok sağolun evet annelik çok zor gerçekten gözüme uyku girmiyor asla oğlum hastayken rahatsızlanınca telaş yapıyorum bide ben çok sıkıntı yaşadım hastanelerde çocukla en ufak şeyde oğlum üzerine panik atak oldum üzerine düşüyorum 🥺
Meski Zeyzeyyyyy benim bir oğlum daha var 7 yaşında yani ilk anneligim değil ama bu ufaklikta sanki herşeyi ilk yaşıyormuş gibi oldum. hastalandiklarinda yemek bile yiyemiyorum geçen gece ufaklik ateşlendi oturdum başında hüngür hüngür agladim ben seni nasıl hasta ettim diye Allah hepimizin yardımcısı olsun evlat hiç bir şeye benzemiyor.bu arada nasıl oldu gözü bebişin? Varmı degisme
Zeyzeyyyyy Meski oyy üşütmüşmü 😔 maşallah büyğkte varmış ya gözünün teki iyi gibi teki yine kızarık zor döküyoruz bide damlaları ya dışarı çıkartıyorum hala ama mecbur bugünde çıkıcaz bişi olurmu 😔
Meski Zeyzeyyyyy Ben nezleydim benden geçti ben duzeldim onda öksürük kaldı .belki anca etki eder uyurken damlatsan hafif ovalarsin etkiler yine doktor öyle demişti bize.sen yine rüzgardan güneşten koru pusetin tentesiyle falan çıkmadan da olmuyo ki
Zeyzeyyyyy Meski kız bizde atlattık gribi çok fenalaştık geçen korona testide olmadık ateşimiz yok diye ama çok ağır üşütmüştü oğlumdan bize geçti , öyle yapim ozaman sanki iyi oluyor gibi bide yıkıyorum duru suyla gözlerini 🥺
Meski Zeyzeyyyyy Yok korona olmadığıma emindim ben canım cam açık uyuduk gece uyandigimda çok usumustum ertesi gün belli etti zaten bebe şampuanıylada yikayabilirsin yüzünü gözlerini iyi gelir belki arpacigabiyi geliyo da
Zeyzeyyyyy Meski yıkayım doktorda demişti sık sık duru suyla yıkıyorum aslında şampuanda kimyasal diye inanın üzüntüden ağlıyorum damla döküyorum ağlıyo işe yarıyomu bilmiyrm
Meski Zeyzeyyyyy mutlaka yariyordur telaş etme sakın ol 3 günde gececegine 5 günde geçecek öyle yada böyle geçecek en olmadı kendi diktoruna goturursun Allah daha büyük keder vermesin alarjik yapısı vardır bir çok çocuğun aynı
Zeyzeyyyyy Meski göz doktoruna gitmeyi düşünüyorum 3 4 gün oldu geçti ama bugün akşam üstü hafif kızardı kaşıdı uykusumu geldi ondanmı yaptı bilmiyorum ama sabaha geçmezse sabah mutlaka gidicem
Meski Zeyzeyyyyy Oğlumu da ilk uykudan u ya andiginda kızarır oda öyle bir şeydir belki kasiyip kizartmistir.doktor ağızdan olan Alarji damlasini kesmedi bizim.ovusturuyo daha gözlerini diye.belki sizede verir bir süre kullanirsiniz
Meski Zeyzeyyyyy Ben çocuk doktoruna götürmüştüm gözcü ne der bilmiyom ki.iki damla Verdi sabah akşam birde Alarji damlası
Zeyzeyyyyy Meski tamamladım hatta doktora gidene kadar kullanmayı düşünüyorum 2 gün daha zarar verirmi rahatlasın diye dökmek istyrm