Benim 8 aylık bebegiminde önce bi gözünün iç kısmı yani göz pınarı deniyo galiba orası kizarikti resmen siyahla beyaz kısmı birbirine karışmaya başlamış gibiydi özele götürdük doktor karşıdan bakar bakmaz anladı güneşe alerjisi varmış 22 23 yaşına kadar asla güneşte gozluksuz şapkasız kalmicak dedi igne vursam akşama hiç biseyi kalmaz kızarıklığı geçer dedi damla verdi ama keşke igne yaptirsaydik asla damlattirmiyo uykusunda bile damlatamiyoruz astigmat olabiliyormuş önlemi alınmazsa göz doktoruna götür sağlık ocağı hiç bişey yapmiyo göz çok hassas olduğu icin