Hellolo bu postun altında bir soru sorabilir miyim? Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük 2 gündür uyku düzeni çok değişti normalde çok gaz sancısı çeken bir bebekti çok şükür şuan sancısı yok geceleri 2 saatte kalkar aktif bir şekilde bir göğsü boşaltır uyurdu gündüzleri de çok uzun süre uyumazdı maksimum 1,5 saat uyurdu ama 2 gündür çok fazla uyuyo etrafımdaki herkes normal diyo ama anne olunca tabi endişeleniyor insan gündüzleri de uyuyor geceleri de 4 saat aralıksız uyuyor kıpırdanmaya başlayınca meme veriyorum 2-3 kere emip uykuya devam ediyo ve almıyo memeyi göğüslerim dolu şekilde kalıyor gündüz de 3-4 saat aralıksız uyuyor öpüyorum konuşuyorum yanında uyanmıyor önceden odaya girdiğimde çıt sesine uyanırdı böyle Bi durum yaşayan var mı aranızda?