Hellolo
Ben dogdugu gunden beridir, bebegime biraktim hep uyanma saatlerini.. Ilk zamanlar saatte bir veya iki saatte bir kalkardi, bu sure uzadi giderek. Simdi 5 aylik olduk. Aksam en gec 9 da yatiyor sabah altiya kadar deliksiz uyuyor. Gunduzleri kisa kisa ama varla yok arasi bir sey.