Seda-Cakir saol canim , ah iste onu yapamadim saygimi bozmayim dedim hele bi yapsam kocamla aram cok acilirdi . Sustum esimin hatrina .. olan oldu artik ama konuscam bidaha benim kararlarima saygi duyulsun yani . Yaptir canim bebekken daha iyi oluyor inan ki . Zor geciyor tabi mizmiz oluyor ama yigenim 6 yasinda oldu hic durmadi istekleri ve sizlanmasi daha cok oldu ve gec iylesti .