Eymenegeli smyrkrkrt-02 b nimde ilk gun cok agladi bu gun mzimizlandinkucaga almayinca agladi yikti evi resmen . Duzenli kullanirim tabikide
Eymenegeli Lalaland hemen yarin alacagim ilk isim onu almak sabah annemi cagirir ilk boslukda alirim pipi ucuna surecegim demi kremi banyosunu persembe yaptiracagim insallah aglamaz suyu seven biri . Fizyolojik suyu ne zmaan baslayayim oyy kuzum benim ongudur adam olmus helee 🥰 rabbim Size bagislasin . En kisa zamanda sorunsuz iplee dussun 🥰
Lalaland Eymenegeli vaktin varsa aracın varsa koş eczaneye al dediklerimi hiç vakit kaybetme rahatlasın yavrucak 💗
Eymenegeli Lalaland aracimiz var koca uyuyor 🤦 Sabah kaldi artik suan misil misil uyuyor yavrum 🥰🤲🏻 insallah mizmizlanip aglamaz
Bebegimm1 Eymenegeli bi goturun doktora derim benm.bebegim hic aglamamisti belli ki ya agrisi dinmiyor yada bilemiyrm aklima bi neden gelmedi cnku
Eymenegeli Lalaland izmir , aglarsa oyle yapacagim artik agladiginda hemen ya kucak ya memeye yapiscak yoksaa susmuyor
Lalaland Eymenegeli eşim eskifoçada askerlik yapıyor şuan, düşünün ben annem sayesinde atlatabildim bu dönemi, kendisi sağlıkçıdır ben hiç bakamadım pipisine allah razı olsun annem her şeyini yaptı, pansuman alt değiştirme fitili koyma
Eymenegeli Lalaland tez zamanda kavusursun o zmaan sagsalim . Anneler iyiki var inanin .. allah razi olsun annenizden. Ne kadar guzel bir saglikci anneye deenk gelmek 🥰 siz nerde yasiyorsunuz . Bana uzak eskifoca
neslihan-87 Eymenegeli 5 aylıkken yaptırdık.Ktirem vermişti onuda kullandık.Şişmesi normal bebeğimdede oldu zamanla iniyor.Ama siz yinede bir kontrole götürün derim
Lalaland Eymenegeli ben şuan gebzedeyim, hani bu kadar emin olarak şunları şunları yapın sürün dememdeki sebep o hem annemin bildikleri hemde cerrahımızın anlattıklarını uyguladık 2. Günde toparladı 3. Gün yıkadık yıkayınca o üzerinde zar gibi bi tabaka vardı o yumuşadı altından yeni tazelenmiş deri geldi açık toz pembe şuan başı iyileşti
Eymenegeli Lalaland uygulayacagim tabikide dediklerinizi 🙏 o serum suyla ne zaman yikayim pipi ucnu . Kiyamam inanin zor bi surec olmus sizin icinde. Esim genzede askerlik yapmisti 🥰🙏 insallah daha iyi olur pasa 🥰
salcali_yumurtaaa Eymenegeli ay ben sadece her altını açmamda kantaron döktüm. 2-3 çişinde beraber ağlaştık. Sonra normale döndük ama ben 10 gün falan nerdeyse bardak koydum tamamen iyileşene kdr beze temas etmesini istemedim. Ne bilin kıyamadım. Sonra çıkardım iyi şuan şükür. Ama gerçekten zor bir süreç. Gerçi sizin bebeğiniz dönemiyodur daha kolay olur. Allah yardımcınız olsun ha bir de ben sünnet ettirdiğimin sabahında hastaneye gitmeden önce banyo yaptırmıştım ertesi gün tekrar yaptırdım. Ağlamadı da. Doktor banyo yaptırabilrisin yarın dedi bulunduğum ilçenin nerdeyse tüm erkekleri bu başhekimin elinden geçmiş 😁 güvendim yani
NurKafadar Eymenegeli canım bizde cumartesi günü olduk . Oğlum bir yaşında bize bardak koy falan demedi doktor sadece ilk gün bandajı vardı ılık suyla onu çıkart kremlerini sür iyileşir dedi iki tane krem ve ağrı kesici verdi. İlk gün kanaması oldu batikonla pansuman yaptık kremlerini sürdük , bizimkide hala şiş gibi yürüyor sürekli yerinde durmuyor ondan olsa gerek diye düşünüyorum. Bandajı çıkardım şimdi sadece krem sürüp bezini bağlıyorum beze yapışma gibi bir şey olmadı çok şükür bir beden büyük aldım bezini . Kremlerin birisi yarasını iyileştirmek için( furacin ) birisi uyuşturup kaşıntısını önlemek için (anestol )isterseniz bu kremlerden alın iyi geliyor ama yinede doktorunuza bir danışın . Geçmiş olsun 💐
kitapkurdubebeninanasi Eymenegeli ben 58 günlükken evde yaptirdim hiçbir sey sürmedim beziyle iyilesti ilk 3 gün hiç banyo yapmadik sonra sabunsuz sampuansiz her gün yikadim hatta gün icinde en az 3 kez poposunu yikar gibi yika dedi doktor masallah hemen iyilesti ne pansuman ne ilac ne baticon
kitapkurdubebeninanasi Eymenegeli hayir hayir hatta kesinlikle bardak kullanmayin çişi iyilestirecek onu dedi sadece ilk çişini yaptığında biraz agladı ama sonra beziyle iyilesti çok şükür. Eve gelen sünnetçi ürologdu zaten hemsiresiyle gelmisti hatta. Allah razı olsun valla hemen iyilesti oğlum çocuk doktorumuz çok beğendi hatta çok temiz sünnet olmus diye