Browni_61 Aysunn25 tok tutar gece verin bnde hero baby kasik mamasi veriyodm onu severk yiyo meyveli aliyodm 1 ay verdim suan vermiyorm ama almayi dusunuyrm yine gece icin
cemreninnannesii Browni_61 1 çay bardağı su 1 yemek kaşığı irmik ocakta kaynamaya yakın muzda atın hafif koyulaşınca altını kapatın 2 3 tane bebe bisküvisinin üzerine dökün karıştırın verin bu tarif kiloda aldırıyor
Browni_61 cemreninnannesii Oyle yaptim bnde ama yemedi.muzu pisirirken deilde sonrdn ezerek ekledim.biskuvi koymadim sadece yogurt muz pekmez ekledm daha once verdgmde sadce yogrt eklemistm yine yemedi.Son olark bebe biskuvisiyle deniycem bakallm inş oyle yer
Browni_61 Yigithamzamom ferrum kan ilacini ben kendim icn kullaniyodm hamileykn.Bebgime kullanamdim icn ama d vitaminini alicm kan ialci hic kullandim bebegime doktr sadce devit 3 vermsti
Ohaezgi Browni_61 canım irmikle yulafı pişiriyorum suda içine şeftali armut veya evde ne meyve varsa koyuyorum mesela dün muz armut bir kaçtanede üzüm koydum blenderdan geçirdim daha sonra 1 tatlı kaşığı labneekledim karıştırdım çok seviyor