Ben yulaf unu ile püre yapıyorum koyu yapıyorum bilerek formül mama ile biraz daha sıvı hale getiriyorum, herhangi bir meyve yada karışık yaptığım meyve püresinden koyuyorum, biraz yoğurt bizim kız öyle yiyor. Biz erken başladık ek gıdaya 4.5 aylık başlattı doktor. 7. Aya kadar benim kızım da açmıyordu ağzını öğürüyordu bu ay maşallahı var artık alıştı çok şükür. Çorba denediniz mi peki. Ben yemediği birşey olursa zorlamadim ama 2 günde bir yılmadan denedim. Yoğurt bile yemiyordu. Şimdi şükürler olsun maşallah her şeyi yiyor. Bide pekmez koymadan deneyin tatlı sevmiyor olabilir. Pekmezle denediğimde kızım da yemiyor. Keçiboynuzu özü kullanıyorum bende