Rmkbk bebeğiniz ne kadarlık? Ben 3 ay önce covid geçirdim biraz ağır atlattım şükür yatak döşek yatmadım ama bebekle çok zor oldu ona bişey olacak endişesi de eklendi üstüne 😔 yine bulaşırsa hiç olmazsa antikor sütten ona geçsin diye olmak istiyorum yoksa iğne fobim var hiç benlik değil aşı