Masuka Güzel anneler merhaba. Emzirirken biontech aşı olan var mı aranızda? Bebeğe herhangi bi etkisi oluyo mu aşının? Bebeğim bugün 14. ayına girdi ister istemez dışarıya parka gitmek istiyor. Bende aşı olmak istiyorum. Aranız da olan var mı tecrübelerini paylaşabilecek?
Kuzeybabyy Masuka ben oldum ilk dozu ve emziriyorum herhangi bir sıkıntı olmadı iki gün kolum çok ağrıdı ve sol göğsüm emzirirken çok ağrıdı ama iki gün sonra geçti 🙂
Aprilmomy Masuka ilk biontech dozumu bebeğim 2 aylıkken vuruldum, ikinci dozu da bugün bebeğim 4 aylıkken vuruldum, hiçbir sorun yaşamadım, antikor sütten bebeğe de geçtiği için özellikle olmak istedim.
1minikannesi Masuka oğlum 5 aylık cumartesi günü 2. Doz biontech aşımı oldum. Çok şükür her iki dozu olduğumda da bir sorun yaşamadım😊
esrasyaa Masuka bebegim bes aylik ilk dozumu gecen hafta vuruldum kol agrisi oldu bebegime herhangi bi etki olmadi
Munisee Aprilmomy 1 aylik oglum var 2 hafta once gittim asi icin 3 ay asi vurulamazsn sistem izin vermiyir yeni dogum yaptigin icin dedi hemsireler size nasil vurdular anlamadm smdi
Bsryrd 1minikannesi benim kızımda 5 aylik daha olmadim olunca 3-4 saat emzrmceksn sonrada sutu sagip atacaksn dediler en guzeli ek gdaya gecnce ol dediler sz hemn emzrdnz mi
Thutik Masuka yenidoğan döneminde 2 haftalıkken ilk dozu, 6 haftalıkken 2. dozu oldum. Herhangi bir yan etkiyle karşılaşmadım
LarininAnnesi Masuka 14 aylık bebeğim. İlk dozu oldum kol ağrısı dışında bi sıkıntı yok. Emzirmrye de devam ediyorum.
Masuka Nurse42 çok teşekkür ederim 😊 valla benim kızım da tam bir canavar 😂 akşama kadar haşat ediyo beni ama sağlıklı olsunlar da nasılsa büyüyorlar Bi gün uslanırlar 🤲🏻
Masuka Rmkbk bebeğiniz ne kadarlık? Ben 3 ay önce covid geçirdim biraz ağır atlattım şükür yatak döşek yatmadım ama bebekle çok zor oldu ona bişey olacak endişesi de eklendi üstüne 😔 yine bulaşırsa hiç olmazsa antikor sütten ona geçsin diye olmak istiyorum yoksa iğne fobim var hiç benlik değil aşı