Jrarya Birminikanne ben açık satılan çiğ sütten mayalıyorum ama markette kalmamışsa günlük süt alıyorum açık süt gibi kaynatmadan selçe parmağın içinde 7 8 sn dayanıcak kadar ısıtıp mayalıyorum
Pelinzade Jrarya bende yeni mayaladı. Ama günlük süt alıp kaynattım sonra ılıklaşrırıp mayaladım yanlış mı yapmışım kaynatmak gerekli değil mi sadece ılık yapıp mı mayalanacak
Jrarya Pelinzade ben öyle yapıyorum sek günlül süt alıyorum kaynatmıyorum çiğ süt gibi zaten pastorize diye öyle okumuştum bi yerde arkadaşlarımdanda öyle duymuştum canım