Tued Kafatasında çatlak falan olabilir belirtide vermeyebilir. Bence bir doktor görmeli. Durmuyor diye bağlamamazlık yapmayın düşmesinden iyidir biraz ağlaması. Çok geçmiş olsun ayak koyma yeri var mı? Ordan destek alıp itiyordur kendini mutlaka.bağlayın