Yanlış duymadınız kızlar bugünde düştü normalde herzamanki gı bi yanında oldu icin baglmadim. Yumurta alacaktım tavadan 2 sn donmemle bebegiim kendini atması bor oldu ..tutamadim. gerizekalı dersiniz şimdi valla haklisiniz …baglayinca durmuyor çünkü kafasinin alnı kirmizi motatcak gibi…nasil olduuu anlamadim çok ağladı 3 saat unutmadım gözlere dikkat ettim kusmadida vücudunu kontrol ettim . Bu olay olali 6 saat olcak . Hep kaza oluyor bide hep yani dayken napcam ben ya 9 ay 10 günlük oğlum