QueenOfDisaster En_guzel_yanim üstüne de aynı kumaştan aynı renkten bir şal örterseniz çok şık olacaktır 🌸
alinaannee En_guzel_yanim ne güzelmiş yirmi yaşındasın benden küçüksün🥰 tabi zevk meselesi ama daha güzel elbiseler var
En_guzel_yanim Mom0911 ben oldum olası kırmızı rengini sevmiyorum. Ve bu zamana kadar da hiç giymedim. Kınamda bile maviyi seçtim 🤭
alinaannee Mom0911 ama sen ne giysen büyük göstermezsin ki küçücük kutu bebeği gibi bir şeysin oyuncak bebek gibi duruyorsun 🥰🧚♀️
Gulsen4224 En_guzel_yanim lacivertle güzel olur cnm ama farklılık olsun diye seçenek sundum tabi sana kalmış nasıl içine sinerse 😊🙈
Mom345 En_guzel_yanim ikisinide giyme ozmn cnm seni kırmak için söylemiyoruz ama gerçekten direk resmi açar açmaz yaşını büyük sandım yorumları okudum yaşını bulmak için