Splash-Splash-Love En_guzel_yanim Siz bilirsiniz ama kötü bişey demedim yani. Madem laciverti beğendiniz onu giyin🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
En_guzel_yanim Splash-Splash-Love kötü bişey dediniz demiyorum🤷🏻♀️ siz olsanız hangisini giyersiniz? 🤭
Mom0911 En_guzel_yanim benim kına elbisemin rengi de öyle aslında büyük göstermemiştim onu giydiğimde😁seviyorum bu rengi💃🏻
alinaannee En_guzel_yanim ne güzelmiş yirmi yaşındasın benden küçüksün🥰 tabi zevk meselesi ama daha güzel elbiseler var
Mom345 En_guzel_yanim ikisinide giyme ozmn cnm seni kırmak için söylemiyoruz ama gerçekten direk resmi açar açmaz yaşını büyük sandım yorumları okudum yaşını bulmak için
Splash-Splash-Love Ikrazumra19 Şaka yapıyorum ya bende kırmızı sandım da post sahibi söyledi bordo olduğunu.
Gulsen4224 En_guzel_yanim seni kırmak istemem ama kırmızı biraz eskilerden sanki lacivert daha şık durur🌸😍
Splash-Splash-Love Mom0911 Renkte sıkıntı yok modelde var üzgünüm zevk meselesi bende o rengi çok severim.
En_guzel_yanim Mom0911 ben oldum olası kırmızı rengini sevmiyorum. Ve bu zamana kadar da hiç giymedim. Kınamda bile maviyi seçtim 🤭
alinaannee Mom0911 ama sen ne giysen büyük göstermezsin ki küçücük kutu bebeği gibi bir şeysin oyuncak bebek gibi duruyorsun 🥰🧚♀️