Yazannesi1 Kaderrrrrr23 ben çektirdim benimki zaten bozukmuş tam 5 saniyede pat düştü 😅 hiç anlamadım zaten zor duruyormuş orda 🤣
C_E Kaderrrrrr23 ben cuma günü cektirdim yari gömülüydü ama dişçide değil çene cerrahinda cektirdim hiç acımadı sonrasındada hiç ağrı hissetmedim.ilk disimi dişçide cektimistim o zaman aşırı derecede ağrı çekmiştim 1 hafta