Papatya_Kizim Aizat yeğenimde de vardı 1 yaşında geçti doktor da 1 yaşında gecer geçmezse kalıcı olur demişti insallah sizin de gecer ama ekmekte sorun yaşamadı ablam pastalar çikolata peynir vs yemedi emzirirken. Ekmekte süt yok bildiğim kadarıyla
Gizem9565 Aizat Bi arkadasım da varda bebegi günde 5 6 kere mukuslu aynı ishal gbi kaka yapıyor kilo alımı ayda 500 gr fln doktor evet alerji sadece peynir ne yeme demiş test fln yok böyle bisey olabilir mi sanki doktor baştan savmış gbi