00niin00 aynı durumdayım doğduğundan beri. 160 günlük. Bir de yalnız bakıyorum bir de anksiyete hastasıyım ilaç kullanıyorum. Bazen ben de kızıma beni bitirdin sen diye söyleniyorum sonra üzüntüden oturup ağlıyorum. Ama gerçekten çok bitkin, yorgun, anksiyetesi tavan yapmış (ilaçlarım hamilelik öncesine göre x8 şu an), perişan bir haldeyim. Birazcık uyusa her şeye yetişebilirim böyle bile yetişmeye çalışıyorum ama çok çok zor