YusuffunAnnesii malesef sıfır acı mümkün değil 😬 ben hep kuaföre gidiyordum elleri çabuk olduğu için daha iyi oluyordu ama evde yapmaya karar verip ağda seti aldım. Ilk defa 3 gün önce yaptım boncuk ağdayla. Yavaş olduğum için ve ilk defa kendim yaptığım içim canım yandı ama yapılamayacak bir şey değilmiş. Kuaföre gitmek istemiyorum artık açıkçası kadının kadını görmesi bile doğru değil çünkü. Sır ağdaya göre boncuk daha iyi sadece kıl köklerine yapışıyor. Sır ağda teninede yapıştığı için acı daha fazla