YusuffunAnnesii Benim kuzenim o bölgeyi uyuşturup o şekilde alıyor. Eczanelerde ya krem yada damla şeklinde oluyormuş. Bir araştırın isterseniz, ağda bitene kadar etkisi devam ediyor diyor, bittikten sonra uyuşukluk geçiyor bir şey hissetmiyorum ağda sırasında diyordu.