benaslindayohum Ebrarsuu benimde ödüm kopuyordu test isi daha kotu sirf o yuzden vuruldum yoksa hla daha olmazdim yok cok şükür birseyim suanlik gelince sutte sagdim rengi kokusu aynı 😊
Ebrarsuu benaslindayohum ayyy inşallah acısız geçer sürecin canim bende olmazdım da artık yasaklanıyor çoğu yere girişler bide test yapamam her gün ondan ayrı bi tırstım diye olcam mecburen
benaslindayohum Ebrarsuu insallah hepimizin sıkıntısız geçer bende sirf o yuzden oldum ya 😊 burdaki hastahneye gitsek gene olmazdm 😂 evet test isi daha sıkıntı dogum zamani yaptilar da kötüydü
benaslindayohum Buglem_Bugra sizinki daha buyuk benim kizdan bende yasaklar icin oldum fakulteye gidiyoruz bursaya ozel aracimiz olmadigi icin yoksa hala daha vurulmazdim😂
Aliasaf01 benaslindayohum 3. Doz sinovac oldum ben. Eşim iki doz biontec oldu. Biraz etkilendi. Ben de emzirdiğim için Sinovac olmak istedim.
benaslindayohum Aliasaf01 anneannme 2 doz sinovac 1 doz biontech yaptilr o yuzden sordum tesekkr ederim 😊