benaslindayohum Kizlar 6 eylule yetsmeyecek o gunde fakulteye baska ile gidicez ama ilk doz sinovac aşımı oldum bu kadar beklememin sebebi bebegimdi birsey olursa kolum kalkmaz halsiz olurum, bakamam diye premature dogdu çünkü sizde durumlar nasıl 😊
Aliasaf01 benaslindayohum Hayırlı olsun. Ben öğretmenim geçen hafta 3. Doz aşımı oldum ben de. Bi şey olmaz Allah’ın izniyle 😊Sağlıklı günler
Eminetbr benaslindayohum kaç aylık bebeğiniz acaba bende ilk dozu yarın olacağım ama çok korkuyorum bebeğimizi emziriyor muyuz ılk gün enzirebılrısın dedi bana ama çok tedirgınım
Mom456 benaslindayohum bende birazdan olacağım çalışmaya başlayacağım için ,geçmiş olsun ,umarım bir sıkıntı yaşamayız
Aliasaf01 Eminetbr Ben ilk dozu olduğumda bebeğim 4 aylıktı. Çocuk doktorumuza ve Kadın doğum doktorumuza sordum emzirebilirisin dediği için hiç beklemeden emzirdim. Allahım esirgesin evlatlarımızı. Bi şey olmaz Allah’ın izniyle 🤲
benaslindayohum Eminetbr 1 hafta sonra 3 aylik olucak kronolojik yaşı sagarak veriyorum meme tutmuyor emzirebilirsin dediler bnde eve gelip sut sagdi verdim içti 😊 bende cok tedirgindim arkdasim sutum bozuldu demisti o yuzden biraz da sinovaci terch ettim
Aliasaf01 Eminetbr Sizi çok iyi anlıyorum. Ben ilk aşımı olduğumda aşı yaptıran emziren anne sayısı çok daha azdı. Sosyal medyadan emzirip aşı olan anne aradım. Sayı azdı ama sıkıntı yaşayan yoktu. Çalıştığım için de aşı olma kararı aldım. Sistemden defalarca randevu alıp iptal etmiştim. 😉 En doğru kararı siz verirsiniz
benaslindayohum Eminetbr koruyuculugu düşük ama olsun gene siz bilirsiniz bana göre o mantikli geldi 😊
benaslindayohum Aliasaf01 3. Dozuda sinovac mi yapiyorlar ? Bazilari biontek diyor o daha cok korkutuyo beni
Ebrarsuu benaslindayohum iyi yapmışsın canım bizde dün almadık randevu perşembe yada cuma gideriz diye düşünüyoruz ben daha hiç olmadım ama ödüm kopuyor inanki nasil acısı falan oldumu çok
benaslindayohum Ebrarsuu benimde ödüm kopuyordu test isi daha kotu sirf o yuzden vuruldum yoksa hla daha olmazdim yok cok şükür birseyim suanlik gelince sutte sagdim rengi kokusu aynı 😊
Buglem_Bugra Bende hala aşı olmadım oğlum 5 ay. 24 günlük olsam bisikinti olurmu birde sinovec oluyum diyorum
benaslindayohum Buglem_Bugra sizinki daha buyuk benim kizdan bende yasaklar icin oldum fakulteye gidiyoruz bursaya ozel aracimiz olmadigi icin yoksa hala daha vurulmazdim😂
Aliasaf01 benaslindayohum 3. Doz sinovac oldum ben. Eşim iki doz biontec oldu. Biraz etkilendi. Ben de emzirdiğim için Sinovac olmak istedim.