LiyaBebek Bilge1anne Onlar okula baslayana kadar. İnşallah aşı siz kimse kalmaz. Ben 1 sene daha evde tutmayi planlıyorum.
LiyaBebek Bilge1anne Tv ye biraz ara vermeye çalış. Belli bir iki çizgi film 15 dakika seklinde. Eger çalışmıyor san bu sene yollama derim. Seneye anaokuluna. Bir sonraki sene de 1.sinifa başlar güzelce
zeyzey77 Bilge1anne erken değil . Kızımda 4 yaşında kayıt yaptırdım. Geçen sene 3 yaşında verecektim çok virüs var diye vermedim. Bu sene kayıt yaptırdık
Bilge1anne LiyaBebek kiz kapatiyorum yine aciyor bu kez zitlasiyor kardeisyle kavga etmeye basliyor bide soyle bisey var pur dikkat izlemese de acik dursun istiyor oyun oynuyo mesela tv karssinda bakmasa da
gezentianne Bilge1anne Evde zaman geçirmesinden daha iyi olacağı kesin. Avrupada 0-2 yaşta kreş oranı yüzde 60-70 lerdeyken bizde yüzde 3 falan. Ki ben 2.5 yaşta düşünüyorum arkadaşlarıyla yaşıtlarıyla daha cok egleniyor cunkj
Bilge1anne gezentianne arkadas hastasi benim ki de zaten parka gidelim niye kimse benmle arkadas olmuyor der durur
zeyzey77 Bilge1anne evet 5 yaşında zorunlu anaokulu var . 68 ay ve üzeri olunca da 1. Sınıfa başlangıç oluyor