Merhaba arkadaslar 4 yasindaki oglumh anaokuluna gonderip gondermemekte cok kararsiz kaldim.Hem pandemiden dolayi hem de erken mi olur acaba diyorum.Evde de pek bisey katamiyorum artik sosyallesmesi acisindan da iyi olur diye dusunuyorum.Fikirlerinizi ve yardimlarinizi bekliyorum bu konudaki🧐