Musam haklısınız takibe alayım bi ayrıca bende çok mama değiştirdim sütüm yetmiyor mecbur mama vermek zorunda kalıyorum ilk hastanede aptamil vermişlerdi bize onunla devam ettik fakat gerçekten çok gaz yaptı evolvia aldım ben kullandım oda aptamille aynı gibi oldu sürekli mama değiştirmekte iyi mi bilemiyorum