mom18 Önce Aptamil kullandık 2 ay sonra kusma arttı yani kusuyordu kesilmedi diyeyim doktor Aptamil AR tavsiye etti kusmasını kesmesi ama azalttı. Sonra tekrar eskisine dönelim bı bakalım dedik eskiye döndü mama işe yarıyor dedim.
Kabızlık olmadı, gaz olmadı yani gazı vardı ama çıkarıyordu.
Dün SMA aldım o daha da kusturdu 😑😑
Şimdide Bebelac Gold ve kıvamlaştırıcısını aldım bakalım bu nasıl olucak.