annesinin_kizi Ysf-kn 1 aylık bebekten ne bekliyorsunuz merak ettim Fazla evhamlısın heralde Böyle giderse hayatını çok zorlaştırırsın
Esra_34 Ysf-kn otizim 1 aylıkken konulacak bir tanı degil genelde 2 ve 3 yaşlarında kendini daha çok belli eder 1 aylık bebekten ne bekleye bilirsiniz tabikide tavana boş boş bakıcak