Ysf-kn öncelikle endişelerinde ve şüphelerinde haklısın çünkü sen bir annesin. Her anne gibi bebeğini yoğun düşünüyorsun, kimse seni bu konuda suçlayamaz. Ama burası o tanıyı koyacak yer değil, şüphelerin var ise muhakkak doktora görün. Yanlış anlama burası o tanıyı koyacak yer değil derken bilgi paylaşımı yapmak istediğinin farkındayım ama insanlarımız biraz anlayışsız. Benim de bebeğim 2 ayına yeni girmişken doktorumuz tarafından böyle bir şüphe oldu. 1 gün bile beklemeden çocuk nörolojisine götürdüm. Gerekli testler yapıldı ve çok şükür bir sorun görünmedi. Benim bebeğim de dalıyordu asla tepki vermiyordu, izlemiyordu, hareket etmiyordu daldığı sırada. Sadece tavana bakıyordu. Seslere de bi duyarlılığı yoktu. Bu gibi durumlarda insanın aklına dalma nöbeti, epilepsi nöbeti, otizm vs gelebiliyor. Bunu yaparken bebeğinin videosunu çek uzun uzun ve bunu kontrole gittiğinde doktoruna söyle ve izlet. O seni yönlendirecektir. Umarım hiç bir şey çıkmaz, sağlıkla büyüsün❤️