Ebruseyda bizde de ağlatmayın şu çocuğu sorunsalı var. Bazen sırf istediği olmadı diye ağlıyor ve ben müsaade ediyorum ağlamasına. Ağlayınca istediğinin olmadığını anlaması için. Ama annem babam hemen veriyor eline ağlatma çocuğu diyor. Uykuda da böyle. Sallamadan kendi kendine uyutuyorum bazen sırf neden sallamıyorum diye ağlıyor mızıldıyor. Annem hemen odaya geliyor hem uykusunu kaçırıyor hem beni deli ediyor. Ağlatma ayağında salla ne isterse ver… ya ben bazen bu büyükleri anlamıyorum. Yedirdiklerim bile batıyor. Mesela yumurta haşlayıp peynir ve pekmez koyuyorum içine mama yapıyorum hemen yazık çocuğa üzülüyorum bu çocuğa neler yiyor falan. Bazen diyorum ilgisiz anne olsam hoşlarına gidecek.