Ebruseyda
Aynen öyle. Biz gırbetteyiz, telefondan bile yetiyorlar 😃 Nasılsınız diyorlar, yorgunuz uyumuyoruz birkaç gündür dediğimizde suç oluyor. Olacak o kadar, yaptınız bakacaksınız, biz de tek büyüttük ayyyy fenalık getiriyorlar insana. Tek baktıkları falan da yok hepsi köyde, evde tek başına olmayı çocuğa tek bakmak sanıyorlar 😃 Sizin çocuğunuz hiç mi uyumadı, hiç mi ağlamadı yahu 🤷🏼♀️ Daha destek olup halden anlayıp çözüm üreteceklerine, köstek oluyorlar. Sebebi ne, biz de büyüttük yakınmadık daha iyi annelik yaptık deyip ego tatmin etmek