Mbnl pamuksekerinannesii Güle güle kullanın evet iphonede öyle bir durum var birde her güzelin bir kusuru diyelim 😂
Mbnl Yagmursonrasitoprakkokusu Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için dahada uzun yıllar kullanın umarım 🌺
Mbnl [silindi] Eşimde a52 diyor 😂😂😂😂 yeni telefon kamera işlemci iyi diye övüyor da övüyor ki kamera benim için çok önemli