crazymommy Mbnl Amin canım sagol allah razı olsun. Sende inşaallah. Hangi model almaya karar verdin peki.
Mbnl 2papatya hep Samsung kullandım ilk kez 3 buçuk yılda pes eden telefonum oldu 5 yıl falan geçerdi rahat
2papatya Mbnl bende samsunglarda ufak çaplı sinir krizi geçirdiğim oluyordu yalan değil 😂😂 bi 7.5 yıldır kullanmıyorum belki performans iyileşmiştir
harley Mbnl a51 kullanıyorum güzek a serisine Bakabilirsiniz ya da xiaomi ye bakın note 8 pro falan gayet güzel
Yagmursonrasitoprakkokusu Mbnl neredeyse 4 senedir huawei mate 10 lite kullanıyorum, çok şükür ne donma ne kasma ne ısınma oldu şimdiye dek. Yine alacak olsam yine huawei tercih ederim, size de tavsiye ederim
crazymommy Yagmursonrasitoprakkokusu güle güle kullan canım. Bende 1 sene oldu eşim hamilelik hediyesi olarak almıştı huawei p40 lite. Valla Samsung kullanıyordum önceden kafayı yiyordum sürekli donuyordu kasıyordu telefonu çarpa çarpa ben kafayı yemiştim yinede telefon çalışıyordu 😂😂😂😂😂😂😂 huawei den sonra ohhh be dedim. Gerçekten hiç donma ısınma kasma yapmıyor.
Mbnl Yagmursonrasitoprakkokusu Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için dahada uzun yıllar kullanın umarım 🌺
Mbnl crazymommy Henüz karar vermedim eşim bir ay falan bekle iyi karar ver kafan çok karıştı diyor 😂 ben böyle şeylerde çok kararsizimdir
Yagmursonrasitoprakkokusu crazymommy kesinlikle harika bi telefon. Eşim şu an iPhone kullanıyor, bi bozulsun hemen huawei alacağım diyor valla 😂😂
Mbnl [silindi] Eşimde a52 diyor 😂😂😂😂 yeni telefon kamera işlemci iyi diye övüyor da övüyor ki kamera benim için çok önemli
pamuksekerinannesii Mbnl ıphone 12 kullanıyorum 7 ay sadece xiaomi 9s kullandım iyi bi telefon iş görür fazlası ile özellkli bir telefon fakat ıphonedan vazgeçemediğim için tekrar buna döndüm çok kaliteli evet çok pahalı ama kalite kokuyor her yeri birde herşey ücretli olmasa daha iyi olabilirdi
Mbnl pamuksekerinannesii Güle güle kullanın evet iphonede öyle bir durum var birde her güzelin bir kusuru diyelim 😂