Ebruyvz hayır olmaz tam tersi yenidoğanken ve bu aylarda kullanılmalı. Boğulmama riskine karşı zaten boyunlarının 30 derece ile hafif meyilli olması lazım. Örneğin kusabilir vs o yüzden boynunun hafif dik olması gerekli doktorumuz öyle demişti. Zaten büyüdükçe yastığı kendileri istemiyor merak etmeyin dümdüz bomboş yatakta yatıracaksınız o zaman. Minik bir bebek yastığı mutlaka alın işinize çok yarayacak