Ebruyvz Merhaba sevgili anneler sizler ne zaman başladınız yastık kullanmaya ? Bebeğim 2 aylık çok ince ve yumuşak olmak şartı ile başlasam bi zararı olur mu ?
Musam Ebruyvz reflü yatağında yatıyor ama mama içerken yastık katıyorum öyle iciyor kucakta mama icmiuor ağlıyor
Tatlisannedilekk Ebruyvz 2yaşına kadar yastık önerilmiyor canım bebeklere, oğlum 10buçuk aylık olacak hiç yastıkta yatmadı daha
elifineylulu Ebruyvz Uzmanlar boyun rahatsızlığı olmaması açısından 2 yaşına kadar önermiyorlar..Kızım 1 yaşını geçti hiç yastikla uyutmadim daha
Ebruyvz Musam normal de çok zararlıymış uyurken tükürüğü boğazında kalmış gibi hissediyorum nefes alırken zorlanıyor bunu önleme amaçlı düşünüyorum kullanmayı zaruri durumlarda kullanılabilir elbette kısa süreli
Defneninannesi123 Ebruyvz bnm kizmda 7 aylik hic yastıkta yatırmdm bisy olmadi sukur en dogru yatis pozisyonu vücudu duz başı yan bebeklerde öyle yatır bisy olmz Allahn izniyle
Basak0503 isabel peki bebek nerde nasıl yatıyor, ben yastık koydum ama coook ince bi yastık gibi bişey, üzüldüm şimdi ya çoğu kişi kullanmamış
Elifhakan12 Basak0503 evet düz yerde yatıyor zaten sürekli dönerek yattığında yastığa ihtiyaç duymuyor
isabel Basak0503 ilk 5 ay reflü yatağı kullanmıştım. Sonra zaten dönmeye başladı yatakta öyle döne döne yattı. Doktorlar yastık öneriyor 2 yaşa kadar
mom726272 Basak0503 reflü yatağı kullanıyorum hiç yastık kullanmadım 🤷🏻♀️ 2 yaşına kadar önermedi doktorumuz
Basak0503 isabel bizde de reflü var ve prematüre bebeğim, onzaman bende reflü yatağı alayım. Daha 21 gündür kullanıyorum inşallah sıkıntı olmamıştır.
AyazAlpAlmilaAyza Ben düz kafa yastığı kullanıyorum canım. Normalde de yastık kullanıyorum ince bebek yastığı. Eskiden annelerimiz bizi yatırmamış mı sanki?
Basak0503 AyazAlpAlmilaAyza ya bende ince bir yastık kullandım 21 gündür, dolgun bi yastık değil hafif bası yukarda tutsun diye. Şimdi çoğu kişi yastık kullanmamıs. Üzüldüm bebeğime iyilik edeyim derken kötülük etmişim o zaman.
Naz_7 Basak0503 selam canım bizde reflü yatağı kullanıyoruz yoğun bakım dolayısıyla şekil bozukluğu var onada iyi geleceğini düşünüyorum bu arada özelden yazdım sana bakar mısın