ikizkalpler kotu bisey mi bu ürtiker az önce bi arkadaş da dedi aynısını. Ya doktora sordu eşim duş aldırmalı miyiz normalde aldirildiginda çoğalır dedi eşim doktora ama doktor duş aldırın geçer dedi güvendik aldırdık daha kötü oldu dediginiz gibi. artık doktorlara da güvenemiyoruz. iki hafta önce çocuk doktoruna götürdüm bebeğim öksürüyor ve kulağını cekistiriyor diye ilaç verdi sonra bir hafta sonrasında tekrar başka bi doktora götürdük bu sefer ki goturdugumiz doktor nasıl bu ilaçları verir dedi kullanma sakın dedi. şaştık kaldık hangisine güvenelim ve bu benim 2 dir başıma geliyor