QueenOfDisaster valla oğlum 2 yaşında iki üç seferdir bu na benzer lekeler oluştu ama hızla çoğalıyordu çoğaldıkça büyük lekeler oluyordu. Çocuk doktoruna götürdük dediki deyişik ne verdiniz dedik kahvaltıda çok çikolata yemeye başladı tahlil falan yapmadı bir Damla yazdı dediki günde 5 damla ver 3 günde geçmezse hemen gel serum takacaz dedi doktor çok şükür iyileşti o damlayla nereye gitsem çantamda hazır bulunduruyorum ki ne olur ne olmaz çocuk bu illaki bir yerde yiyecek çikolatayı ve her çikolata yiyince hemen oluşuyor bende damlayı veriyorum hemen geçiyor ilk gün damla sayesinde geçiyor birde çok fazla bayram şekeri de yerse dikkatimi çekti öyle lekeler oluyor ilk o lekelerle karşılaştığımda çok korkmuştum ALLAH’IMA ŞÜKÜR Kİ İYİ artık benim oğlum ALLAH bebeğine şifa versin yarın doktora götür böyle şeylere zaman hiç koymayın