Benimde oğlum ağır kolik yarın tam 3 aylık olacağız ama maalesef Dr en az 3 ay dedi ama 4 ayı geçirecek gibi çoğu gaz sancısı bebek emekleyince geçiyormuş
20 kg verdim
Eller hep yumruk katılıp morarak ağlama hep kucak
Beyaz gürültü meme emerken karnı mi agriyor sancı mi giriyor balık gibi çırpınıyor
Uykuda da öyle artık yüz üstü yatiriyorum uyurken
Zaten huysuz gülmesi nadir genelde ağlıyor
Bizim 2 ay saati yoktu gece gündüz ağlıyordu
Şimdi biraz daha hafifledi
Evde bin liralık damla var mommysbliss nurse bio metsil hepsini kullandık fayda etmedi şimdi sab simplex ve bio kullanıyoruz tabi mükemmel değil bu sıra günde 1 çay kaşığı zeytin yağı ve bazen de kendime yaptığım kimyon tohumu çayından 1 kaşık veriyorum
Gaz için
Ama dış dünyaya adapte olması için 2 3 günde bir dışarı çıkarıyoruz
Bebek arabasında asla durmuyor kanguruda daha rahat tabi onda da agliyor
Meme reddi yaptı 2.5 aylıkken şimdi daha iyi gibi
Biberon da almıyor
Allah yardımcımız olsun çok zor biran önce düzelsin hepsi inşallah
Bu arada beyaz gürültü yarım kundak omuzda gezdirmek duş aldırmak masaj kısmen iyi geliyor ama hiç biri geçirmiyor
İlk ve son çocuğumuz olacak Allah buna ömür versin inşallah 🧿❣️